Thursday, November 04, 2004

因为有你

因为有你

记得那一天 我俩初次见面
你我双眼视而不见
但你的迷人风范已将我的心悄悄偷去

一心只想认识你 别多疑 我没他意
双眼离不开你的视线 之因你太完美

因为有你 我才发现生活有了色彩
你让我的生命有了活下去的理由
你唯有你 那美丽又高贵的你
让我只想深深的永远爱着你

之后的我们 并不常有约
但我对你的思恋像落叶 一叠一叠
有时就像把它烧掉成灰烬
但老天下了场雨
把手中的火柴弄湿了

因为有你 我才发现生活有了色彩
你让我的生命有了活下去的理由
你唯有你 那美丽又高贵的你
让我只想深深的永远爱着你

脆弱的我 从未对你坦白
我的思恋从不孤单
只因知道有你在身旁
一路上 我会陪你到天涯到海角

因为有你 my love...


*Good luck to all my Alvls friends. GP ended. The rest are coming so soon, yet it will be over in less than 4weeks.

Well... Kerry lost. He conceded defeat and gave his speech already. I must say that it was a brillant speech.
Kerry. You did American proud.
"There is no loser in an American elections. Everything is set, the next morning we wake up, we ARE ALL AMERICANS." - Sen. Kerry
"America has spoken." - President George.W Bush.

I am a true blue Singaporean and proud of it! =)



- Would you ever know its you? When would I have the guts to say? -

0 Comments:

Post a Comment

<< Home